22/06/2019

De Lions Club Apeldoorn viert in 2019 haar zestig jarig bestaan. In die zestig jaar heeft zij vele grote en kleine projecten met een Apeldoorns en maatschappelijk karakter opgezet en/of ondersteund.

Als onderdeel van de viering van haar zestig jarig bestaan, heeft de Lions Club Apeldoorn op dinsdag 18 juni in de Keizerskroon in Apeldoorn gedoneerd aan vier goede doelen, waarmee de Lions Club Apeldoorn een sterke band heeft. Het betreft 's Heerenloo, de Kledingbank Apeldoorn-Zuid, Stichting Paardrijden Gehandicapten (SPG), en InKluZie (Voorheen Het Kristal). De donaties zijn uit handen van President Krispijn Dijkman overhandigd aan de vier goede doelen.

Met deze donaties onderstreept de Lions Club Apeldoorn het belang van het steunen van maatschappelijke doelen in Apeldoorn.