28/04/2023

Op Koningsdag stond de Lions Club Apeldoorn voor Stichting Kinderfeest in het Beekpark. Er werd koffie met tompoucen verkocht. Ook was er een loterij met als hoofdprijs een junior insectenhotel. Het winnende nummer van de loterij werd om 16.30 uur getrokken en was nummer 20191195. De opbrengst van deze mooie dag was €1554,31!

Lions Club Apeldoorn heeft voor de van oorsprong Apeldoornse Stichting Kinderfeest gekozen voor de opbrengst van deze actie. Helaas is het voor duizenden kinderen niet vanzelfsprekend om voor hun verjaardag een kinderfeestje te geven. Stichting Kinderfeest biedt kinderen in armoede een dag om nooit te vergeten. Zij zorgen ervoor dat deze kwetsbare doelgroep de middag van hun leven krijgt en laten ze genieten van een geheel verzorgd feestje. De kinderfeestjes worden buitenshuis georganiseerd en Stichting Kinderfeest neemt de zorg helemaal uit handen van ouders. Hierdoor beleven ook zij een zorgeloze en fijne middag.

In maart van dit jaar ontving de stichting Kinderfeest al een cheque van €1250, een bijdrage vanuit de verkoop van de door de Lions Club Apeldoorn gemaakte insectenhotels.