22/01/2020

Al jaren lang genereert Lionsclub Apeldoorn fondsen door de verkoop van wijnen. Vanaf de zomer van 2018 zijn wij daarvoor een samenwerking aangegaan met Henri Bloem Apeldoorn. Eigenaren Marco en Sascha zijn gedreven ondernemers, hebben een grote passie voor wijn en leveren uitsluitend kwaliteitswijnen. Van elke fles die U als Lion of als Lionsrelatie bij Henri Bloem Apeldoorn koopt gaat € 1,00 naar Stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst. Deze organisatie verleent steun aan schoolgaande kinderen die ten gevolge van armoede onvoldoende kunnen deelnemen aan schoolse en buitenschoolse activiteiten.

Hoe werkt het praktisch gezien ?

Ga naar de winkel van Henri Bloem en bestel de wijn van uw keuze en geef dat u mee wilt doen aan de Lions wijnactie.

Met de Lions wijnactie steunt u niet alleen het goede doel:

• U koopt tevens kwaliteitswijnen bij de beste wijnhandel van Apeldoorn
  • De vinologen van Henri bloem geven uitstekend advies
  • Wijn & spijs advies? Geen beter adres dan Henri Bloem
  • Bezorgen kan ook vanaf 12 flessen

Henri Bloem Apeldoorn is gevestigd aan de Asselsestraat 52 te Apeldoorn.