14/03/2023

De Lions Club Apeldoorn is een service club die zich inzet voor goede doelen binnen de Apeldoornse gemeenschap. Met de succesvolle verkoop, plaatsing en het onderhoud van insectenhotels worden mooie bedragen opgehaald.

Op dinsdag 13 maart 2023 heeft President Wichard Bruinink een cheque overhandigd van EUR 1250,- aan Stichting Kinderfeest. Met dit geld maakt Stichting Kinderfeest het mogelijk dat kinderen in Apeldoorn weer een kinderfeestje kunnen vieren. Stichting Kinderfeest biedt kinderen in armoede een dag om nooit te vergeten. Wij zorgen ervoor dat deze kwetsbare doelgroep de middag van hun leven krijgt en laten ze genieten van een geheel verzorgd feestje. De kinderfeestjes worden buitenshuis georganiseerd en vrijwilligers van de stichting nemen de zorg helemaal uit handen van ouders. Hierdoor beleven ook zij een zorgeloze en fijne middag.