22/10/2019

De Lions Club Apeldoorn is een service club die zich inzet voor goede doelen binnen de Apeldoornse gemeenschap. Onder het motto: We Serve heeft de Lions Club Apeldoorn in samenwerking met Henry Bloem Apeldoorn een speciale wijnactie opgezet. Van elk verkochte Lions Club fles wijn gaat EUR 1,- naar Stichting Leergeld Apeldoorn. Wilt u ook meedoen? Bij uw aankopen bij Henri Bloem Apeldoorn kunt u aangeven dat u mee wilt doen aan de Lions wijnactie.

Op dinsdag 22 oktober 2019 heeft President Arjan Hendriksen een cheque overhandigd van EUR 3.700,- aan Stichting Leergeld. Met dit geld investeert Stichting Leergeld in de participatie en ontwikkeling van kinderen in Apeldoorn, die zonder extra steun aan de zijlijn van de samenleving terecht dreigen te komen. Stichting leergeld biedt kansen aan kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar om te kunnen deelnemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. ‘Met deze bijdrage kunnen weer ruim 17 kinderen worden geholpen’ aldus voorzitter Hiske van den Heuvel van de Stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst .